IMG-LOGO

BAGAŻNIK WYPRAWOWY MERCEDES G

Cena: 4090,00zł
KUP TERAZ!

Bagażnik dachowy Ocean Cross TRWAŁOŚĆ. Wszystkie elementy (oprócz profili) wykorzystane w zaprojektowanym przez nas bagażniku wyprawowym wykonane są z czystego aluminium metodą wtrysku, elementy są ze sobą skręcane nie spawane dzięki czemu nie są podatne na pękanie podczas jazdy w trudnym terenie. Profile od belek poprzecznych na których opiera się konstrukcja są 5 komorowe – bardzo mocne , ponadto posiadają gumowe odbojniki , dzięki temu ładunek jest zabezpieczony przed nadmiernymi drganiami oraz chroniony przed przemieszaniem . Kształtki wykonane zostały w formach ciśnieniowych (nie odlewniczych) co sprawia, że są bardzo wytrzymałe, do połączenia kształtek z profilami używamy śrub A2. To wszystko sprawia, że nasz bagażnik wyprawowy jest doskonałej jakości: solidny o mocnej konstrukcji, a przy tym lekki . Dodatkowym atutem bagażnika jest prosty i nowoczesny wygląd . FUNKCJONALNOŚĆ. W zewnętrznych profilach można bardzo łatwo zamontować standardową markizę, a w części górnej i dolnej profili znajdują się rowki , w które bez trudu można włożyć i swobodnie przesuwać śrubę , a następnie zablokować ją nakrętka lub uchem transportowym (mocowanie do dowolnego sprzętu ), to samo dotyczy profili ładunkowych . Co ważne nasze profile ładunkowe sa na tyle mocne i szerokie, że swobodnie możesz po nich chodzić na dachu swego auta . Zaprojektowane przez nas belki poprzeczne oraz bagażniki wyprawowe produkowane są z użyciem matryc odlewniczych takich samych jakie używa się przy produkcji bloków silników BMW. Dla wszystkich, którzy sa w temacie: do profili aluminiowych używamy stopu ENAW 6063 T6, a do wtryskiwanych elementów używamy stopów EN AC-43400. MODUŁOWOŚĆ. Nasz bagażnik charakteryzuje się systemem modułowym, robimy go w dowolnym wymiarze i konfiguracji do 5 metrów długości. Sam decydujesz czy ma być z relingami czy bez, surowy czy pomalowany proszkowo na dowolny kolor, podajesz rozmiar oraz wybierasz ilość belek poprzecznych . Tak naprawdę sam projektujesz bagażnik dostosowany do swoich potrzeb . Bagażniki nasze budujemy dla wszystkich pojazdów, które są wyposażone w rynny lub posiadają punkty montażowe m.in. Land Rover Defender, LR Discovery, Mercedes G, Toyota Land Cruiser , Iveco , Mercedes Kaczka, Nissan Patrol, Mitsubishi Pajero, VW Bus T1-T3 i T5, T6 itp. Na zdjęciach wybrane realizacje. 4090 zł - podana cena dotyczy bagażnika o rozmiarach 140x220cm, na trzech belkach, malowany (bez paneli), bez relingu. Nośność jednej belki to ok 200 kg Czas realizacji ok 10 dni.

Wymiary:
rozłożony - 240cm x 140cm x wyskość 131cm + przedsionek
złożony - 120cm x 140cm x wyskość 30cm
waga: 56 kg
Materiał ścian : najwyższej jakości impregnowana bawełna o gramaturze 260g/metr wzmocniona siatką połączoną z poliestrem tzw. ripstop - zapewnia to wodoszczelność oraz doskonałe oddychanie. Szwy ścian klejone co zapobiega przeciekaniu dostawaniu się wilgoci przez dziurki pozostawione przez maszynę do szycia na szwach .
Tropik : wykonany z wodoszczelnego poliestru 420D. Stelaż na który zamontowany jest tropik gwarantuje przepływ powietrza pomiędzy tropikiem a dachem namiotu.
Materac : 6 cm wykonany z pianki , obszyty tkaniną w kolorze zielonym.
Pokrowiec : gruby , 100% wodoszczelny, wykonany z PVC 1000D . Pokrowiec posiada spiralny drobny zamek , łatwo się otwiera i zamyka , jest odporny na zanieczyszczenia jak kurz i piasek . Pokrowiec jest gruby i solidny , chroni namiot przed rozdarciem np. przez grube konary drzew .
Drabinka : aluminiowa, rozsuwana, długość 205 cm, możliwość dokupienia przedłużki 45 cm
Kolor: brązowy Safari
Gwarancja: 2 lata

Przedsionek z podłogą - 830,00 zł. (wymiar górnej krawędzi: 190 x 130 cm, wym. podłogi: 230 x 210cm)
Namiot wewnętrzny - 590,00 zł
Mata wentylująca pod materac - 390,00 zł
dodatkowy materac 5cm -
Przedłużenie drabinki - 160 zł