Ten specjalny system umożliwia zamontowanie belek poprzecznych lub całego bagażnika w samochodach z możliwością zamontowania szyny .
Bagażnik dachowy Ocean Cross do Forda Rangera lub innego pickupa
Platforma bagażnika na Fordzie została w prosty sposób zamontowany do fabrycznych relingów. Całość konstrukcji jest stabilna, bardzo solidna i dobrze się prezentuje.
nawet podczas szybkiej jazdy konstrukcja jest cicha.
Istnieje możliwość zamontowania platformy na specjalnym systemie szyn przymocowywanym wprost do dachu auta.
Podana cena dotyczy bagażnika jak na zdjęciu ( na dwóch belkach poprzecznych) o rozmiarach 130x155cm, surowy ( be zmalowania) .
Panel ze światłami nie jest w cenie .
Nośność jednej belki to ok 200 kg
Czas realizacji ok 10 dni.
TRWAŁOŚĆ. Wszystkie elementy (oprócz profili) wykorzystane w zaprojektowanym przez nas bagażniku wyprawowym wykonane są z czystego aluminium metodą wtrysku, elementy są ze sobą skręcane nie spawane dzięki czemu nie są podatne na pękanie podczas jazdy w trudnym terenie. Profile od belek poprzecznych na których opiera się konstrukcja są 5 komorowe – bardzo mocne , ponadto posiadają gumowe uszczelki, dzięki temu ładunek jest zabezpieczony przed nadmiernymi drganiami oraz chroniony przed przemieszaniem . Kształtki wykonane zostały w formach ciśnieniowych (nie odlewniczych) co sprawia, że są bardzo wytrzymałe, do połączenia kształtek z profilami używamy śrub A2. To wszystko sprawia, że nasz bagażnik wyprawowy jest doskonałej jakości: solidny o mocnej konstrukcji, a przy tym lekki . Dodatkowym atutem bagażnika jest prosty i nowoczesny wygląd .
FUNKCJONALNOŚĆ. W zewnętrznych profilach można bardzo łatwo zamontować standardową markizę, a w części górnej i dolnej profili znajdują się rowki , w które bez trudu można włożyć i swobodnie przesuwać śrubę , a następnie zablokować ją nakrętka lub uchem transportowym (mocowanie do dowolnego sprzętu ), to samo dotyczy profili ładunkowych . Co ważne nasze profile ładunkowe sa na tyle mocne i szerokie, że swobodnie możesz po nich chodzić na dachu swego auta .
Zaprojektowane przez nas belki poprzeczne oraz bagażniki wyprawowe produkowane są z użyciem matryc odlewniczych takich samych jakie używa się przy produkcji bloków silników BMW. Dla wszystkich, którzy sa w temacie: do profili aluminiowych używamy stopu ENAW 6063 T6, a do wtryskiwanych elementów używamy stopów EN AC-43400.
MODUŁOWOŚĆ. Nasz bagażnik charakteryzuje się systemem modułowym, robimy go w dowolnym wymiarze i konfiguracji do 5 metrów długości. Sam decydujesz czy ma być z relingami czy bez, surowy czy pomalowany proszkowo na dowolny kolor, podajesz rozmiar oraz wybierasz ilość belek poprzecznych . Tak naprawdę sam projektujesz bagażnik dostosowany do swoich potrzeb .
Kuchnia złożona : długość 55 cm szerokość 34 cm wysokość 33 cm
Kuchnia rozłożona : długość 149 cm szerokość 89 cm wysokość 60 cm
Waga wraz z wyposażeniem : 18 kg
W zestawie znajdują się :
Duzy garnek z pokrywą
Patelnia
Miska x 5
Talerz na zupę x 2
Duży talerz x 2
Kuchenka z osłoną x 1
Nóż do siekania x 1
Łyżka drewniana x 1
Chochla x 2
Butelka na oliwę/ocet winny x 2
Pudełko na przyprawy x 2
Osłona na wiatr x 1
Deska do krojenia x 1
LPG adapter
Wąż gazowy x 1
Grzałka BRS-17B x 1
Wieszak na przybory kuchenne x 1
Stojak na lampkę x 1
Podstawki pod nóżki x 6
Ścierka x 1
Lightweight Jacket
$58.79
Nulla eget sem vitae eros pharetra viverra. Nam vitae luctus ligula. Mauris consequat ornare feugiat.
Bagażnik dachowy Ocean Cross do Forda Rangera lub innego pickupa Platforma bagażnika na Fordzie została w prosty sposób zamontowany do fabrycznych relingów.
Całość konstrukcji jest stabilna, bardzo solidna i dobrze się prezentuje.
nawet podczas szybkiej jazdy konstrukcja jest cicha.
Istnieje możliwość zamontowania platformy na specjalnym systemie szyn przymocowywanym wprost do dachu auta.
Podana cena dotyczy bagażnika jak na zdjęciu ( na dwóch belkach poprzecznych) o rozmiarach 130x155cm, surowy ( be zmalowania) .
Panel ze światłami nie jest w cenie .
Nośność jednej belki to ok 200 kg Czas realizacji ok 10 dni.
TRWAŁOŚĆ.
Wszystkie elementy (oprócz profili) wykorzystane w zaprojektowanym przez nas bagażniku wyprawowym wykonane są z czystego aluminium metodą wtrysku, elementy są ze sobą skręcane nie spawane dzięki czemu nie są podatne na pękanie podczas jazdy w trudnym terenie.
Profile od belek poprzecznych na których opiera się konstrukcja są 5 komorowe – bardzo mocne , ponadto posiadają gumowe uszczelki, dzięki temu ładunek jest zabezpieczony przed nadmiernymi drganiami oraz chroniony przed przemieszaniem .
Kształtki wykonane zostały w formach ciśnieniowych (nie odlewniczych) co sprawia, że są bardzo wytrzymałe, do połączenia kształtek z profilami używamy śrub A2.
To wszystko sprawia, że nasz bagażnik wyprawowy jest doskonałej jakości: solidny o mocnej konstrukcji, a przy tym lekki .
Dodatkowym atutem bagażnika jest prosty i nowoczesny wygląd .
FUNKCJONALNOŚĆ.
W zewnętrznych profilach można bardzo łatwo zamontować standardową markizę, a w części górnej i dolnej profili znajdują się rowki , w które bez trudu można włożyć i swobodnie przesuwać śrubę , a następnie zablokować ją nakrętka lub uchem transportowym (mocowanie do dowolnego sprzętu ), to samo dotyczy profili ładunkowych .
Co ważne nasze profile ładunkowe sa na tyle mocne i szerokie, że swobodnie możesz po nich chodzić na dachu swego auta .
Zaprojektowane przez nas belki poprzeczne oraz bagażniki wyprawowe produkowane są z użyciem matryc odlewniczych takich samych jakie używa się przy produkcji bloków silników BMW.
Dla wszystkich, którzy sa w temacie: do profili aluminiowych używamy stopu ENAW 6063 T6, a do wtryskiwanych elementów używamy stopów EN AC-43400.
MODUŁOWOŚĆ.
Nasz bagażnik charakteryzuje się systemem modułowym, robimy go w dowolnym wymiarze i konfiguracji do 5 metrów długości.
Sam decydujesz czy ma być z relingami czy bez, surowy czy pomalowany proszkowo na dowolny kolor, podajesz rozmiar oraz wybierasz ilość belek poprzecznych .
Tak naprawdę sam projektujesz bagażnik dostosowany do swoich potrzeb .